LEDTECHNOLOGY Sp. z o.o. sp. k.
ul. Połczyńska 10c
78-200 Białogard
woj. zachodniopomorskie


NIP: 6722084883

Pomoc zdalna

Uwaga: warunki udzielenia pomocy zdalnej

Aby możliwe było skuteczne udzielenie zdalnej pomocy technicznej, komputer musi być jednocześnie podłączony do Internetu oraz do wyświetlacza.

W szczególności:

  • Jeśli wyświetlacz łączy się z komputerem za pomocą sieci Wi-Fi, komputer powinien mieć dostęp do Internetu poprzez połączenie kablowe (Ethernet).

  • Jeśli wyświetlacz łączy się z komputerem za pomocą kabla (Ethernet), komputer powinien mieć dostęp do Internetu poprzez sieć Wi-Fi.

Zastosowanie się do powyższych wytycznych zapewni ciągłość połączenia zdalnego i umożliwi szybką diagnozę oraz rozwiązanie problemu.

 

Rustdesk

 

Zdalne wsparcie – RustDesk  

Abyśmy mogli połączyć się z Twoim komputerem i pomóc Ci zdalnie:

  1. Pobierz program RustDesk: Pobierz RustDesk dla Windows (64-bit)

  2. Uruchom pobrany plik (nie trzeba instalować).

  3. Podaj nam numer ID i hasło widoczne w oknie programu.

RustDesk to bezpieczne, szyfrowane narzędzie do zdalnego połączenia.

Aktualności

Dostawa

Zakupione produkty wysyłane są firmą kurierską. Towar jest dobrze zapakowany i ubezpieczony.

Transport: wliczony w cenę urządzeń
Pobranie: +1% wartości zamówienia

Sposoby płatności

Dla wygody klientów oferujemy kilka form płatności:

przelew
pobranie
leasing
raty

GWARANCJA

                                                                                     36 miesiecy

Ta strona używa COOKIE

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Przeczytaj więcej.